tired?

shit vad trött jag är! dagens inomhusträning drog
musten ur mig indeed. började med att jag kom 
dit och då var det några småkillar som lirade,
hur söta var inte dom på en skala?! ae sju - åtta 
bast och så glada dom var över att spela. haha 
det värmde lite i hjärtat! 

sen då, jo, satt och kollade på när killarna tränade 
först och satt och rappade lite julsånger på läktaren. 
väldigt underhållande. sen lirade vi tjejer och shit vad 
kul det var! men gud vilken konditionsträning det är. 
en minut och jag krälade till bänken efter vatten.. okej 
inte riktigt så, men nästan. 

kom hem och fick loooovely köttfärssås som min mor gjort. 
sjukt värt! hoppas eran dag har varit great ! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0