whaat happened?

har sprungit omkring halva kvällen och letat desperat efter min kamerasladd, 
mitt rum är totalt genomsökt, men ingen jäkla sladd. då kommer mami på 
den briljanta idén om att jonathan kanske har den. jag ringer till honom, han 
säger nej, jag har inte sett den. nahe KUL, den är gone tänker jag. då säger 
han, "förresten, jo jag har den här för jag råkade ta fel på den och en annan 
sladd", bra broder, bra.. 

anyways, har shoppat hem en bikini från nelly idag, behöver verkligen en 
till turkiet och stan har fan inte en enda så detta var mitt sista alternativ. 
spännande måste jag säga, har aldrig shoppat hem nåt från internet förut, 
fattade ju ingenting först, teknikens under, det är jag det! men nuså, lite 
nervpirrande när man inte vet hur det ser ut i verkligheten. gillar ju inte 
att gå omkring i bikini annars heller såatttee, men ibland får man väl offra sig! 

take care, 
PUSS. 



Kommentarer
Postat av: bente bent

DU ÄR SÖT

2010-10-07 @ 11:17:38
URL: http://dontblameus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0