men tja världen

tror kanske jag lever lite för hektiskt för min egen skull just nu,
hinner fan inte ta det lugnt a bit. började dagen med fgträning,
ledarutbildning, det var kul ända tills hanne skrämde livet ur oss
alla... tur att det inte var så farligt som vi först trodde!

anyways, engelskan var pain, har missat så mycket och jag orkar
bara inte engagera mig what so ever. sen att jacke sitter och ska
ha hjälp var fjärde sekund gör ju inte så det går bättre.. min uppsats
verkar alltså inte bli nån toppengrej direkt.

karro och jag blev lämnade själva som vanligt (vart försvinner alla?)
men vi hade ju roligt iallafall, folk bör ju känna igen oss i matsalen
där vi hänger tre timmar om dagen om inte annat. idag testade vi
nåt nytt, köpte mazariner och chokladbollar på hemköp, ligger tryggt
i mitt skåp för att ätas imorgon!!

sen då, träffade lisa efter skolan, så värt. bästa sis, guld värd!
direkt hem, slänga i mig majskolvar, dra till SATS, körde box,
har inga armmuskler what so ever, kommer få det jobbigt att
skriva imorgon om inte annat..

morgondagen verkar ju bli fullspäckad den med, gala för hela
slanten, fejnt. men nej, nu har jag skrivit too long igen. hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0