i dig såg jag ljuset

hejhopp!
mina senaste dagar har varit riktigt bra om inte annat. mexikanska
aftonen hos alicia var great, sköna människor osådär! hem och karro 
kunde bara inte sluta snacka/fnittra, min taktik blev då att ignorera 
henne, fungerade utmärkt, två sekunder senare stensomnade hon, 
YES. iallafall, vi vaknade runt tolv och det enda vi lyckades åstadkomma 
under hela dagen var att baka chokladbollar, goda var dom ju iallafall!
såg "how to train a dragon" så mysig film och draken påminde om lilla 
jan, gull! klädde på oss runt sju-snåret, jusse och alicia kom och då blev 
det idolmys, riktigt fint. gick hem och här är jag nu. ser fram emot en 
chillidilldag, anyways, det var det, take care, pussss!


bästa du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0