- LEDIGHET.

japp people, ni hörde rätt, ledig fram tills måndag. alltså fyra hela 
dagar, hur nais är inte det?! riktigt skönt må jag säga. sen drar vi 
till turkiet nästa torsdag, ännu bättre, härliga tider nu framöver! 
dessutom känner jag mig nästan helt frisk nu också, helt underbart!

skolan idag var lika lång som den alltid är på onsdagar, sinnessjukt. 
maten var oätlig, jag behöver kött i min mat. vegitarisk pytt är inget 
för mig indeed. levde på knäckemackor all day long med andra ord. 

tänkte ta och bjuda på lite nya bilder från mobilen, hehe. 
SEEYA!
sööööta tjejer!
mittbena? 
relativ storleksskillnad.. 
sötmatte!
karro flätade mitt hår under engelskan, mycket intressant.
en bild från dagens psykologilektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0