what happened.

ibland undrar jag hur fan jag tänker.. hela dagen har bestått av religionsplugg, 
så fruktansvärt tråkigt så jag håller på att avlida, men nöden har ingen lag så 
att säga. anyways. till det konstiga nudå. får sms av clara vid halv fem tiden, 
"kommer du?" fan snackar hon om tänker jag då. tills jag inser att jag skulle 
ha varit på yogan för fem minuter sen. hur i hela helvete kunde jag glömma
den är frågan?! så ae. blev ju ingen yoga. enbart för jag helt glömt bort den. 
jättekonstigt.. 

gårdagen var iallafall sjukt bra, matchen var amazing. bilderna blev dock 
inte lika vackra. men vafan gör det!! 




bättre än såhär blev det inte då kameran inte var speciellt omtyckt 
bland folket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0