fucking good day!

först och främst vill jag bara påpeka att vädret i det 
här landet suuuuuuger. seriöst, JAG KRIVERAR. 

iallafall, helt sjukt vad jag har skrattat idag. först 
åt clara då hon handlöst faller ner för trappan. 
herregud, det såg så jävla roligt ut. dog en skvätt 
där. i love skadeglädje. (hon skadade sig inte som 
tur var)
sen i maten snackade louise om nians 
multiplikationstabell och hur man kan använda fingrarna 
som hjälp med det. men hon satt och flaxade asmycket 
med fingrarna så man fattade inte, så då säger jacob, 
ae, men det är ju som om jag ska göra såhär med 
åttans tabell (oså flaxade han asmycket med armarna) 
asseriöst säger louise då "nej, det funkar bara med nians 
tabell" HAHAHAHA, grät nästan av skratt. så jävla roligt! 

annars var musiken en pina, marion satt och spelade nåt
gräsklipparspel som gav mig huvudvärk. trollet och kanadensaren 
sjöng som aldrig förr, fruktansvärd irriterande människor. 

är hemma nu iallafall, ska på möte med laget sen. skippar 
träningen idag då jag fortfarande är förkyld, men kör fullt 
på onsdag hade jag tänkt! :) 

dagens händelse: claras slowmotionfall i trappan! 

hoppas ni har haft en bra dag! 
PUSSS! 


SNIGGA'

Kommentarer
Postat av: Clara

hahahaha, rolig dag var det, även fast det var måndag och första dan efter lovet ;) lite öm i knäna dock ... haha nerå :D

2010-03-01 @ 22:46:23
URL: http://clarasedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0