every breath you take

tja people. 
rätt seg dag idag måste jag säga. god mat var det dock, 
och det gillar jag starkt. luke och jag var kingar på länder 
och huvudstäder i asien, naturbegåvningar indeed. 

är för övrigt sjukt hungrig, hoppas på nåt gott. bäst 
att ladda upp, för imorgon är det jonathan som lagar 
maten här hemma. han tänker bjuda på rödkålssallad 
som förrätt, sen grönsakspiroger till huvudrätt. hm.. 
låter inte jättegott om jag ska vara ärlig. sen att det 
är han som lagar maten gör saken ännu mera tvivelaktig. 
men visst, det ska bli spännande! 


sommar, yes please!

Kommentarer
Postat av: teddybjörnenfredriksson

HAHAHAH grönsakspiroger... ehh? är han väck i huvet eller! jag döööör!

2010-03-24 @ 17:11:04
URL: http://tedenbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0