det blir inte alltid som man tänkt sig

nej people, vilken fruktansvärd dag det här har varit. 
det började ju inte skitbra då jag vaknar av att hemtelefonen 
ringer. nyvaken och yr som jag vet inte vad inser jag att det är 
pappsen i telefonen och det börjar gå upp för mig att jag har 
försovit mig, big time. okej, fotbollen hade börjat för fem minuter 
sen och jag tänkte att jag kommer ju missa hela lektionen så det 
är ju ingen idé att jag går dit. men självklart måste jag komma och 
stressar som ett djur och lyckas ta mig dit på en halvtimme (rätt starkt 
jobbat då det tar en kvart att cykla hemifrån mig plus att min ena fotbollsko 
hade gömt sig) 

iallafall, kom till träningen, hade ju missat halva så aa. blev lite specialträning. 
sen fortsatte denna lovely dag genom att karro och jag skämde ut oss inför 
halva ifk:s a-lag. händer bara oss! 

sen var det till råga på allt soppa till lunch, ohnoo. så skulle jag bre en 
macka och vad upptäcker jag då? världens längsta hårstrå på hela kniven 
som jag har stått och brett med. what tha fuck. jag undrar verkligen hur den 
här dagen kommer fortsätta.. 

take care. 
pussss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0