tisdag it is!

- efter dryga en timmes snoozningar gick jag halvt sovandes 
upp ur min varma, sköna säng. tittar mig i spegeln och tänker, 
fyfan, jag borde inte gå ut idag. men tapper som jag är cyklar 
jag till skolan. detta ska ni veta, var ta mig fan inte lätt. iochmed 
det ihärdiga snöandet har vägarna fyllts med snö/slask. jag tror inte 
det är meningen att man ska cykla i sånt här väder, för shit vad halt 
det var! förvånad över att jag kom till skolan levande. 

maten skolan serverade idag var köttgryta med lingonsmak..
vem kommer ens på en sådan maträtt? inte ok! besökte staden 
en snabbis efter skolan med karro och clara. köpte toffsar och 
hårnålar. så sjukt behövligt! 

pratade nyss med caroline i telefonen. fan knäpp den där kvinnan!
tur att jag gillar henne ändå! 

take care! 
PUSSSS! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0