inventering, kachiiiing'

jorå, visst var vi ett tappert gäng på ungefär fyrtio pers 
på jula redo att inventera för fulla muggar. vi delades in 
i olika grupper och blev tilldelade olika sektioner. hamnade 
med caroline, angelica, sophia och jenna. dreamteam or what? 

har knappt hunnit ta i första varan förrän jag hör ett SPLASH
tittar hastigt till vänster om mig, där jag vet att caroline befinner 
sig. i en väldigt lustig ställning med olika verktyg i famnen ser jag 
henne febrilt kolla hjälplöst på mig och jenna. på marken ligger det 
en sprucken burk med lackvax till bilar. sörjan är blå och fyller hela 
golvet med en fin lyster. även carolines skor blir drabbade av den blåa 
sörjan. istället för att lida med henne i denna, för henne, jobbiga stund, 
brister både jenna och jag ut i asgarv. fyfan, jag skrattade hur länge som 
helst. ingen av oss enebyare var speciellt förvånade att det var just caroline 
som blev drabbad, men visst fan var skadeglädjen underbar! 

nu blir det dusch och paradise hotel, lovely.
puss och godnatt raringar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0