i here the ticking of the clock

tjingtjonglingonballong! 

såhär trött som jag är nu har jag nog inte varit på länge. 
efter en sjukt lång dag i skolan kom jag hem till dagens 
i särklass bästa händelse. på min säng ligger det en 
systemkamera som mamma har köpt till mig. WIIIIIIE,
har två objektiv till den så jag kan ta bilder på nära
och på långt håll. shit, hela min dag gjordes, vilken glädje! 
nu ska jag fota hur mycket som helst verkligen! 

annars var dagens träning ingenting att hänga i 
julgranen. löpning och balkefors. people, jag är
stendöd. fan hela min kropp är mör. ett varmt 
bad skulle inte sitta helt fel!

nu väntar käk och paradise!
PUSSS! 




ett av de små liven här hemma. 
molle som jag förövrigt höll 
på att döda imorse då jag inte 
såg honom i mörkret. my bad,
sorry kissen!

Kommentarer
Postat av: FRIDIS

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MÖLLE!

2010-01-26 @ 16:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0