godmorgon världen.

sjukt, vaknade klockan två, igen. ohmy, mornar är inte riktigt
min grej om man säger så! imorgon satsar jag på bättre tider!

gårdagen då, jo, gick ju och kollade på new moon med caroline
och den var lika bra som första gången jag såg den. edward och
jacob är fan inte att leka med! sjukt snygga dom människorna.

innan bion satte sig caroline och jag på mcdonalds (vårt andra hem?)
och var allmänt dumma i huvudet. hahaha, satt och tog kort på varandra
med olika ramar, ae, fyfan skrattade så jag tjöt. alla kollade på oss men
inte fan brydde vi oss.

skulle sedan gå och köpa popcorn till filmen, det var nåt fel på mitt
sätt att prata igår så jag skulle säga "lilla colan" men det blev "lilla
lolan" och eftersom vi redan var på damphumör kunde vi bara inte
sluta skratta. haha, tjejerna som stog bakom oss i kön såg roande
på oss. ae, det är fan itne lätt alla gånger people.

nu ska jag köra lite träningscykel hade jag tänkt mig. väldigt bra
jobb av mig. sen blire hem till farmor för middag, sen träffa caroline
igen.

ha det bäst people! PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0