spännande indeed !

imorse hoppades jag innerligt att alla skolor i norrköping var stängda. 
det visade sig att en del var det, men självfallet inte degeer. nejnej. 
så jag traskade och hade teori där på morgonkvisten. godmorgon, 
javisst. 

alicia kom till mig efter skolan och vi drog till körskolan och hade 
våran första teorilektion. spännande var det, dock inte alltför 
intressant. höll på att somna, men sådana smällar får man helt 
enkelt ta. jajamensan!

ikväll blir det fys för fulla muggar. great!
PUSSSS.


sjukt bra människa det där!

Kommentarer
Postat av: alicia

DU ÄR SJUKT BRAAA :D jag hade ingen bild som jag tror du skulle uppskatta på dig xD

2010-02-04 @ 22:12:21
URL: http://alicianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0