kul kväll!

fikan med alicia och erik blev mycket lyckad. alltid lika roligt 
att umgås med dom två. precis som förr i tiden, sånt gillar vi! 

mötte sedan upp caroline, gick och käkade och tog sedan spårvagnen 
hem till sophia. spelade lite familjegeni och hade det allmänt trevligt! 
fick mig ett par rejäla skratt av idioterna! caroline kan vara en av dom 
trögaste människorna jag vet, HAHA. jag ställde frågan "selma lagerlöf
skrev om en pojke som flög på en gås" (kommer inte exakt ihåg frågan 
men jaja) så skulle hon säga vem pojken var. "peter pan" säger hon då. 
hahaha fan jag dog av skratt. rätta svaret var ju såklart nils holgersson! 

ae, kalabalik på spårvagnen hem dessutom. whatafuck.
nej, fan vad jag är trött. upp 6.30 imorgon och fira bror. 
tack, vilken härlig lördag. 

PUSSSSSSS! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0