horrible night

gaaaash, känner mig som en vandrande zoombie. ser
ut som en om inte annat. vaknade första gången klockan
tjugo i sju imorse, halsen åt helvete, och har nu blivit sjukt
täppt i näsan också.. RÖV. lyckades på ett osmidigt sätt att
somna om, men vaknade igen vid åtta. gick upp och tyckte
allmänt synd om mig. lyckades dock somna om i soffan efter
att ha suttit och tittat på vakna med the voice ett tag.

och här sitter jag nu. papi har köpt halstabletter och jag har
snabbt insett att mitt smaksinne är kapish. lika bra att käka
alla nyttiga, äckliga grejer som finns nu när jag inte känner nåt.

får se vad dagen har att erbjuda. ha ha ha. seriöst, kul liv..
hoppas ni får en bra dag iallafall!
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0