what do you need from me

lucia vare ja. har inte sett ett enda luciatåg i år, har nog aldrig nånsin
hänt innan. kommer ihåg mitt liv innan jag började gymnasiet. december
var den mest hektiska månaden när man gick i musikklass. luciatåg varje 
dag fram till den 13 praktiskt taget. visst saknar man det, luciakonserten i 
louis degeer är nog svårslaget. 

dagen har inte innehållit nånting. imorgon bär det av till jönköping. samling
klockan sju. är det ens okej? mina tre vapendragare sviker mig, men bara 
att hålla huvudet högt ändå. 

ska nog ta och ringa min saknade vän alicia. kan vara en av de 
få människorna jag inte är irriterad på just nu. haha. 

take care,
pusssss. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0