saay what?

haha, ae, sitter här i min ensamhet och fick värsta nostalgikänslan, snackade 
med alicia förut som kommit hem från magaluf nu, så skönt att hon är tillbaka! 
men i vilket fall, har kommit på att när man är sjuk så har man förbannat mycket 
tid över till att tänka på olika saker, och ja, en sån kväll har jag idag. bara helt random 
så slog det mig hur jävla bra vänner jag har, seriöst, vad fan skulle jag göra utan dom? 
ett år kvar i världens bästa klass, sen då? nej, känns mindre okej, skulle kunna gå på 
gymnasiet hela livet, eller nä inte hela livet men aa, längre då, om man säger så. 

tänker slänga upp lite bilder på mina bästa, ni förgyller min dag! :) 





<3

Kommentarer
Postat av: karrooo

DU ÄR BRA <3

2010-08-09 @ 00:37:45
URL: http://dontblameus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0