inte min dag idag?

är så sjukt trött som det är sjukt, kan lägga mig ner och dö närsom. 
annars gick jag i skolan som en zombie, ner på stan med clara under 
håltimmen, ner på stan igen efter skolan med karro och jess, åt som 
hästar i vanlig ordning, det enda vi gör fan! karro och jag inhandlade 
ett par skor ihop också, 150 spänn var, KACHIIIING' 

iallafall, på träningen gick leffe, michis och jag spåret runt och leffe är 
jag bara för jävla roligt. vi går förbi en buske med sjukt stora löv.
jag: shit, leffe, kolla vilka stora löv.
leffe: men gud, jag måste ha ett. 
jag: va, vad ska du med det till? 
samtidigt ser jag leffe böja sig ner för att ta ett löv då hon välter hela 
busken över sig (fråga mig fan inte hur) och kommer skrikande löpandes
mot mig. det är då vi inser att hon har fått en kardborrebuske över sig, så
hon har kardborrar överallt, hela håret, höll på att dö av skratt, så sjukt roligt!
tror stackarn inte fått ut skiten från håret än om jag ska vara ärlig..

spillde sedan ut hela mitt äppeljuiceglas över hela bordet med fika efter träningen, 
känner att jag börjar bli van vid dessa händelser. matte blev inte glad på mig dock
och bytte bord, men sånt får man ta om inte annat. 

volleybollturnering imorgon och jag är sådär lagom taggad, jag menar, regn? 
nejtack, anyways, take care
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0