likelikeeeee,

så bra dag! 
dock var det förbannat svårt att ta sig upp imorse. 
kan bero på att jag snackade i telefonen med alicia 
till kvart över tolv.. kan konstatera att den tjejen inte 
kan göra två saker samtidigt iallafall. men jag gillar 
henne ändå! 

dagen innehöll världens längsta håltimme på typ tre 
timmar. schtekte bakom linghallen med clara, karro 
och jessan. bäääst. jajamensan. fett skönt! 

gick på stan med karro och jessi sen, mötte upp 
mami och käkade på kupolen och här sitter jag 
nu. tänkte lägga upp lite bilder från dagen. 

take care, PUSSS. 


(ser halvt gravid ut, men smällar man får ta) 

Kommentarer
Postat av: beundrare

bor du i brånestad ?

2010-04-14 @ 16:24:03
Postat av: ronja

nepp, det gör jag inte! :)

2010-04-14 @ 16:35:26
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0