långa dagar blev till nätter,

TJA. 
är typ sjuk, helt jävla matt och hostar som en liten gris och så 
lite halsont på det. känns ju riktigt bra... not. stensomnade i soffan 
för två timmar sen och vaknade nu. sitter med ett glas c-vitamin. 
måste kurera mig, måste bli frisk till helgen! kommer bli en bra 
helg känner jag, om förkyldningen släpper!

annars har dagen varit lugn, geografiprovet gick sådär. blandade
ihop huvudstäderna i indonesien och malaysia. surt.. 

clare och jag drog ner på stan där det hände grejer. haha, 
tror hon har spenderat för mycket tid vid the phonehouse,
HAHA. 

höll på att glömma att kedjan på cykeln hoppade imorse 
och oteknisk som jag är vet väl inte jag hur man får på 
den igen. så caroline skulle hjälpa mig med det, men hon 
hann inte det så nu står cykeln vid sibylla helt ensam.. 
oh crap, hoppas den inte blir stulen nu bara.. 

aja, nu ska jag käka lite pasta alá mami. 
see you.
PUSSSS. 


Kommentarer
Postat av: Bror

Om du vill att den ska hoppa tillbaka, rulla i nedförsbacke och växla så hoppar den på av sig självt.

2010-04-22 @ 16:50:01
Postat av: ronja.

say whaaat? amen tack för tipset då, ska testa det nästa gång! (y)

2010-04-22 @ 20:34:22
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0