i love the suun

tjenamors! vilken lovely day, IGEN. 
eller typ iallafall. imorse var jag död. och då menar jag död. 
men det är inte jätteovanligt. åt ingen frulle för idag var det 
FISK i skolan. halefuckingluja säger jag bara! och gud vad 
gott det var! 

skolan var inte jätteansträngande, är den inte ofta om jag ska 
vara helt ärlig. alicia smsade under sista lektionen så hon kom 
till min finfina skola och vi tog en halvarsglass (eller hon gjorde) 
satt och stekte lite i solen. OM det var mys. 

hem och sen ett nytt mess från caroline. okej, drog till halvars igen, 
den här gången var janne med. min lilla gosemops! alla tycker han 
är tjock, förstår inte HUR man kan tycka det?! 

käkade glass (kommer bli stenpank (och fet) om det fortsätter såhär, 
käkat glass där varje dag i veckan) men vad gör det om femtio år?! 

nu är jag hemma, mor lagar mat och sen är det träning! 
har haft lite otur idag. på vägen när jag skulle möta caroline 
såg jag inte trädet och blev piskad av alla grenarna i nyllet. liiiite 
pinsamt när alla bilar körde där på östra promenaden.. 

sen hängde jag av mig jackan vid halvars och när jag skulle ta 
på mig den igen hade jag lagt en i mjukglass så den var helt vit. 
KUL. nä, oturen hänger med överallt. 

shit, skrev en roman här. lägger upp lite bilder från dagen ikväll sen
när jag kommer hem från träningen. här kommer istället några från 
träningslägret som johanna skickat till mig! 

take care, PUSSS. 



(hahaha, älskar denna när tessan ser ut att må SUPERBRA!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0